본문 바로가기

  • Ready (Feat. Future) 19

  • TODAY0 | 통계

곡 소개

Ready - 앨범
Ready (Feat. Future) (03:40) B.O.B.
  • 가사
  • Intro: Future]
    Apply major pressure my nigga
    You hear me?

    [Hook: Future]
    Money on my mind, cant take it off that shit
    Nigga got five different iPhones only picking up for that grip
    Any time they come around here nigga
    We aint gonna let up on you pussy niggas
    We just get ready
    We just get ready
    Any time they come around here nigga
    We aint gonna let up on you pussy niggas
    We just get ready

    [Verse 1: B.o.B]
    Hey, hey, hey, hey
    Its Ray Bans (Bans), and Freebandz, we getting money
    While you hating (okay, okay, okay), we somewhere in Abu Dhabi
    With Arabians (rrrah), and G5, and where my posse at?
    Its outrageous (yeah), on that good Jamaican (hey, hey, hey)
    Thats right Im too faded, you two shady
    Im too greedy with two ladies
    Excellence Im exuberated
    Im finna smash like two potatoes
    I dont give a fuck, not even two maybes (na-da)
    I turn up on niggas like rutabagas
    I do it daily, I do it daily (what)
    Thats my swag, you should pay me (okay)
    Aint that the truth?
    This my whip, aint that the coupe?
    Hustle Gang aint that the squad
    That bitch actin like you gotta prove
    While they out here catchin feelings, Imma catch a flight or two
    I just give her major pressure while she gave me major whoooo

    [Hook]

    [Bridge: Future]
    We just get ready
    Any time they come around here nigga
    We aint gonna let up on you pussy niggas
    We just get ready

    [Verse 2: B.o.B]
    Okay, Okay, Okay, hey
    Anything they wanna do (Bans), hell yeah Im ready for it (okay)
    Sexy bitch just throw that back (ay), hell yeah she ready for it (yeah)
    They thought that the boy was stupid (what), now my shit they checkin for it (yeah)
    And your girl she addicted to it, I think that ho need metaphor (BANS)
    All I heard is that boy a pop
    All I heard is that boy a not
    Top 5 on any list (okay), but I moved up about five slots
    Some pass one, high as fuck
    I dont see nigga til I look down
    Just turned my crib to the hookah spot
    You are now welcome to the kush lounge (smoke, smoke, smoke, smoke)
    So miss me with that fuckery (fuckery)
    Girl come here with that suckery (do it)
    Ham squad, Hustle Gang
    Thats that underground luxury
    I dont mess with them fake type
    I bet em all if it was up to me
    Even if a bitch was a cashier, still shell never get a buck from me
    Hahaha
    to moonn6pence from papayeverte

오류가사신고

  • 참여스탭

이곡의 아티스트

B.O.B.

B.O.B.

남성 | 솔로

힙합 > 힙합

이 곡이 수록된 앨범

Ready - 앨범

Ready

B.O.B.

2013.11.12

미니차트

차트 정보가 없습니다.

다른 수록 앨범

(1)